środa, 6 sierpnia 2014

Sposoby na uśmiercenie sima

Śmierć w simsach jest rzeczą naturalną, w końcu to jeden element gry. Ale czy ich koniec musi być nudny? 
Sposoby w The Sims 1 
1. Porwanie przez kosmitów (wymagany dodatek Światowe życie). -  Po zakupie teleskopu, robimy tak, aby sim oglądał przez niego niebo i gwiazdy. Po pewnym czasie nadlecą kosmici i go zabiorą.  
Uwaga : Sim nie powróci. 
2. Wywołanie pożaru (wymagany dodatek Światowe życie).
Kupujemy petardę i stawiamy ją w naszym domu, a następnie odpalamy. W następnej fazie wywoła to pożar, w którym zginąć mogą nasi simowie.
3. Zarażenie przez świnkę morską (wymagany dodatek Zwierzaki). - Kupujemy świnkę morską i nie sprzątamy jej jakiś czas w klatce. Bawimy się z nią i spędzamy dużo czasu. Sim zarazi się od zwierzaka i umrze. 
4. Pożarcie (wymagany dodatek Abrakadabra). - Podczas bycia ropuchą, smok może nas zjeść. 
5. Smocze płomienie (wymagany dodatek Abrakadabra). - Na początku kup "magiczne jajo", z którego za jakiś czas wylęgnie się mały smok. Kiedy trochę podrośnie, zacznie ziać ogniem i spali dom łącznie z simami. 
Sposoby w The Sims 2

1. Zagłodzenie. - Jedną z potrzeb sima jest głód. Dlatego jeśli w ten sposób chcesz zabić twoją postać, usuń lodówkę, bądź ustaw ją w miejscu niedostępnym dla sima. Prościej jest jednak jego samego zamknąć w małym pomieszczeniu bez lodówki. 
2. Utonięcie. - Postaraj się, aby twój sim wszedł do basenu. Następnie kiedy będzie w środku usuń drabinki tak, aby nie mógł wyjść. Po jakimś czasie umrze z wycieńczenia. 
3. Porażenie prądem. - Zdarza nam się, że któreś z urządzeń w domu psuje nam się, np. telewizor. Wybieramy wtedy osobę, która ma małe doświadczenie i dajemy, żeby naprawiał. W końcu zrobi mały błąd, i prąd go kopnie. Uwaga : Czasem jednak może udać mu się przeżyć. 
4. Spalenie. - Niedopilnowanie obiadu na kuchence może wywołać pożar. Jeśli mamy czujnik dymu, automatycznie zjawi się straż pożarna, dlatego przed całą ''akcją'' należy go usunąć. Kiedy mamy już ogień, wybieramy naszym simem, aby stał obok niego. Będzie panikował, dlatego trzeba go przypilnować. Z czasem ogień go pochłonie.
5. Wystraszenie (atak serca). - Późno w nocy wprowadzamy naszego sima na cmentarz lub w miejsce, gdzie są nagrobki. 
Kiedy duchy wyjdą zza miejsca spoczynku, zaczną straszyć naszego sima, a postać ta upadnie na ziemię i umrze, jeśli była w złym nastroju. 
Uwaga : Jest duża szansa na przeżycie zawału.
6. Choroba. - Nieleczona choroba może doprowadzić do śmierci. Więcej o skutkach śmiertelnych niektórych chorób przeczytasz tutaj.  
7. Brud. - Po zjedzeniu posiłku zostawiamy brudne talerze gdzieś na blacie, i nie myjemy ich do czasu, kiedy zbierze się tego odpowiednia ilość. Jeśli nadejdzie ten moment, wprowadzamy naszego sima w okolice brudu, a muchy przejdą na postać i ją zjedzą. 
8. Uderzenie satelity. - Nocą kierujemy sima na dwór i każemy mu obserwować gwiazdy. Po pewnym czasie satelita powinien na niego spaść. 
Uwaga : Sim może zdążyć uciec.
9. Krowokwiat (wymagany dodatek Na studiach). - Kupujemy krowokwiat (znajduje się nagrodach kariery) i nie karmimy go. Po pewnym czasie roślina powinna mieć na języku kawałek ciasta, na który naciskamy opcję "zabierz tort". Ta jednak zje sima. 
10. Wampir (wymagany dodatek Nocne życie). - Gdy nasz sim jest już wampirem, wychodzimy w dzień na dwór. Wiadomo, wampiry nie lubią słońca, więc jego potrzeby opadną, a postać się po prostu spali. 
11. Winda (wymagany dodatek Własny biznes). - Wprowadzamy do windy dwóch zakochanych simów i każemy im uprawiać Bara-Bara kilkakrotnie. Pomieszczenie zepsuje się i zacznie spadać w dół. Po upadku sim wyjdzie, upadnie i umrze. 
Uwaga : Bardzo możliwe jest przeżycie. 
12. Megafon (wymagany dodatek Własny biznes). - Jeśli twój sim jest właścicielem danego przedsiębiorstwa wybierze najwyższą premię z paska Motywacji, więc zacznie krzyczeć przez megafon, by motywować innych. Wówczas zacznie przekazywać swoje potrzeby innym simom, a kiedy jego potrzeby będą niskie, zacznie się krztusić od krzyku i umrze.
Uwaga : Zdarza się to bardzo rzadko. 
13. Latawiec (wymagany dodatek Własny biznes i Cztery pory roku). - Wypuszczając zły latawiec, w pewnym momencie trafi w niego piorun, a sim spali się. 
Uwaga : Bardzo możliwe, że sim przeżyje.
14. Piorun (wymagany dodatek Cztery pory roku). - Podczas burzy, która pojawia się najczęściej w lecie i na wiosnę, wystawiamy naszego sima na pole. Piorun w końcu powinien w niego trafić i umrze na miejscu. 
Uwaga : Nie zawsze może się udać. 
15. Grad (wymagany dodatek Cztery pory roku). - Kiedy z nieba zacznie padać grad, wystawiamy naszego sima na dwór. Dostanie kilka razy kulkami w głowę, i umrze z bólu. 
16. Zamarznięcie (wymagany dodatek Cztery pory roku). - Podczas zimy wystawiamy naszego sima na mróz i nie zajmujemy się nim. Można spróbować wpuścić go do basenu. Po chwili słupek temperatury opadnie całkiem w dół,  a sim umrze z zimna. 
17. Poparzenie słoneczne (wymagany dodatek Cztery pory roku). - Podczas gorącego dnia, wystawiamy naszego sima na upał i czekamy, aż jego wskaźnik osiągnie szczyt gorączki. Sim nie wytrzyma tak wysokiej temperatury i umrze. 
18. Studnia życzeń (wymagany dodatek Cztery pory roku).
Posiadając studnie życzeń, musimy ciągle mieć jakieś zachcianki. Po pewnym czasie samo to nas zabije. Mając dodatkowo niskie motywacje, życząc sobie pieniędzy zgniecie nas wielki worek pieniędzy, a jeśli miłość - dostaniemy torebką w łeb od sąsiadki.
Uwaga : Mało prawdopodobieństwo.
19. Zarażenie od szynszyla (wymagany dodatek Zwierzaki).  - Kupujemy szynszyla, i bawimy się z nim często, pamiętając o niesprzątaniu mu klatki. Brudne zwierzątko zarazi sima, a on z powodu choroby umrze. 
20. Przygniecenie (wymagany dodatek Osiedlowe życie). - Kupujemy łóżko chowane, a następnie ciągle zamykamy je i chowamy, aż potrzeba niskiego komfortu oraz energia będzie sięgać ku końcowi. W końcu sim będzie tak zmęczony, że nie podniecie łóżka, a ono spadnie mu na głowę i umrze. 
Sposoby w The Sims 3
Pierwsze 7 punktów w sposobach w The Sims 2 zaliczamy również do trójki. 
1. Przygniecenie meteoru (wymagany dodatek Kariera). - Patrząc przez teleskop w nocy, może spaść na naszego sima meteoryt, który po prostu go zabije. 
2. Klątwa mumii (wymagany dodatek Wymarzone podróże). -   Kiedy przegramy walkę z mumią, zdarzyć się może, że spadnie na nas klątwa. Czasem tylko zostajemy samą mumią, jednak w większości przypadków umieramy. Po upływie 2 tygodni, czyli 14 dni (tyle mamy czasu na odwrócenie klątwy), nasz sim zamienia się w kupkę piasku. 
3. Zakrztuszenie (wymagany dodatek Nie z tego świata). - Jedząc fasolki możemy natrafić się na taką, którą sim może nie przeżyć tj. w końcu jakąś się zakrztusi i umrze. 
4. Podpalenie (wymagany dodatek Nie z tego świata). - Wiedźma musi wyczarować "podmuch ognia" prosto pod nogi naszego ulubieńca. On zacznie się palić i... spali się. ;)
5. Transmutacja (wymagany dodatek Nie z tego świata). - Po użyciu eliksiru "Dotyk Midasa", może zamieniać każdy przedmiot w złoto. Po jakimś razie powoduje do śmierć
Uwaga : Zdarza się to bardzo rzadko. 
6. Klątwa nawiedzania (wymagany dodatek Nie z tego świata). - Sim musi zostać zabity przez wiedźmę, a jego duch ma specyficzny wygląd (jest zielony, a dookoła niego znajdują się czaszki i nietoperze). Gdy ta wiedźma rzuci klątwę na naszą postać, duch ten będzie straszyć sima, aż wystraszy go na śmierć. 
7. Jazda konna (wymagany dodatek Zwierzaki). - Na początku usuwamy cały sprzęt do kąpieli tj. prysznice, wanny, umywalki oraz baseny i sauny. Nasz koń oraz sim muszą osiągnąć mistrzostwo w jeździe konnej oraz skokach. Gdy sim i zwierzak są już przygotowane, kupujemy przeszkodę pirotechniczną i każemy simowi skakać przez nią na koniu. Po jakimś czasie skok nie wyjdzie, i sim zacznie się palić, a wtedy rumak zrzuci postać z grzbietu. 
8. Magia (wymagany dodatek Zostań gwiazdą). - Nasz sim jako magik musi posiadać "Pudło niebezpieczeństw". Wchodzi do niego i wykonuje sztuczkę "żywy posąg" lub "wodny grób". Sim poprzez taką sztuczkę utopi się.
Uwaga : Zdarza się, że postać przeżyje. 
9. Punkt 16 oraz 17 : Poparzenie słoneczne (wymagany dodatek Cztery pory roku)...
10. ... lub zamarznięcie (wymagany dodatek Cztery pory roku).
11. Utonięcie (wymagany dodatek Cztery pory roku). - Wybieramy się [najlepiej] nad ocean i odpływamy daleko od brzegu. Sim nie zdąży dopłynąć i umrze z wycieńczenia. 
12. Udławienie Hod-Dogiem (wymagany dodatek Cztery pory roku). - Podczas festiwalu lata na zawodach jedzenia hod-dogów sim z powodu szybkiego jedzenia zakrztusi się, i umrze. 
13. Anomalia czasowa (wymagany dodatek Skok w przyszłość). - Podróżuj ze swoim simem tak często, jak to możliwe. Po pewnym czasie nabawi się choroby czasowej. 
Postać będzie chciała wybrać się do szpitala jednak... odmówimy jej tego. W końcu rozpłynie się w powietrzu...
14. Upadek z plecaka-odrzutowca (wymagany dodatek Skok w przyszłość). - Latamy bardzo długo plecakiem-odrzutowcem. Po jakimś czasie skończy się paliwo, a sim runie w dół i zginie. 
15. Zrzędzenie (wymagany dodatek Studenckie życie). - Musimy na początku posiadać w swoim wyposażeniu megafon. Następnie każemy mu zrzędzić na śmierć. Po drugim razie nadejdzie mroczny kosiarz i bezlitośnie zabierze naszego sima na drugą stronę. 
16. Upadek automatu (wymagany dodatek Studenckie życie). - Sim musi uderzyć kilkakrotnie w automat, a maszyna w końcu spadnie na naszą postać. 
17. Dzielenie przez zero (wymagany dodatek Studenckie życie). - Będąc na imprezie, któryś z gości musi rzucić wyzwanie na nas "dziel przez zero". Sim zgłupieje, i zacznie się palić. 
18. Wysuszenie (wymagany dodatek Rajska wyspa). - Jedną z potrzeb syren jest nawadnianie. To proste ! Nie moczymy syreny pod żadną postacią, a ta z wysuszenia umrze. 
19. Zjedzenie przez rekina (wymagany dodatek Rajska wyspa). - Najpierw zaczepiamy naszym simem rekina (interakcja obserwuj). Będąc na łodzi i stojąc w miejscu, czekamy cierpliwie, aż zbierze dopłynie do nas. W rezultacie pożre nas i naszą łódkę. 
Źródło ; nie kopiowałam zawartości, jednak wzięłam kilka pomysłów ;)
Sposoby w The Sims 4 już wkrótce!
A ty jak najczęściej zabijasz swoich simów? :) /Simalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz